Ми також вважаємо, що доцільно розділити Мінекоенерго на екологічне та енергетичне міністерства
фото ЕПЛ
Шість місяців тому в Україні запрацювало об'єднане Мінекоенерго, що поєднало в собі функції державного управління у сферах охорони довкілля та енергетики.
Як показує аналіз МБО "Екологія - Право - Людина" (ЕПЛ), об’єднання міністерств не призвело до пришвидшення втілення ключових реформ у сфері охорони довкілля. Переважно політика цього органу влади була спрямована на вирішення питань енергетики. А першочергові питання у сфері охорони довкілля (реформа екологічного контролю та відповідальності, створення належної системи моніторингу за станом довкілля, вирішення нагальних галузевих проблем тощо) розглядалися за активної участі громадськості й опинялися в центрі уваги Міністерства за залишковим принципом.
"Цілком поділяємо позицію, що питання енергетики є не менш важливими, як і питання довкілля. Водночас, проблеми у сфері охорони довкілля не повинні відступати на задній план діяльності уряду. Зважаючи на це, ми підтримуємо позицію Президента України щодо того, що певні міністерства повинні бути роз’єднані, та виступаємо за роз’єднання Мінекоенерго на самостійні міністерства.
Ми усвідомлюємо той факт, що для налагодження роботи новоствореного міністерства потрібен час. Однак цей час вартий того, аби розпочати якісне та цілеспрямоване впровадження нагальних реформ як у сфері довкілля, так і у сфері енергетики, не відкладаючи питання якоїсь із цих сфер на потім.
Наголошуємо: задля сталого розвитку держави, екологічна політика повинна бути наскрізною, та стосуватись усіх сфер суспільного життя, які належать до сфери відання різних міністерств (інфраструктури, сільського господарства, охорони здоров’я та ін.).
З огляду на це, висловлюємо надію, що новопризначеному Прем’єр-міністру України вдасться досягнути цієї наскрізності шляхом належної координації діяльності різних міністерств через провідну роль у цьому процесі Міністерства захисту довкілля", - говориться у звернення ЕПЛ.
Із текстом звернення до Президента та Прем'єр-міністра, а також з аналізом діяльності уряду та парламенту у сфері впровадження екологічних реформ у період з вересня 2019 до лютого 2020 рр. можна ознайомитися тут.
Як показує аналіз МБО "Екологія - Право - Людина" (ЕПЛ), об’єднання міністерств не призвело до пришвидшення втілення ключових реформ у сфері охорони довкілля. Переважно політика цього органу влади була спрямована на вирішення питань енергетики. А першочергові питання у сфері охорони довкілля (реформа екологічного контролю та відповідальності, створення належної системи моніторингу за станом довкілля, вирішення нагальних галузевих проблем тощо) розглядалися за активної участі громадськості й опинялися в центрі уваги Міністерства за залишковим принципом.
"Цілком поділяємо позицію, що питання енергетики є не менш важливими, як і питання довкілля. Водночас, проблеми у сфері охорони довкілля не повинні відступати на задній план діяльності уряду. Зважаючи на це, ми підтримуємо позицію Президента України щодо того, що певні міністерства повинні бути роз’єднані, та виступаємо за роз’єднання Мінекоенерго на самостійні міністерства.
Ми усвідомлюємо той факт, що для налагодження роботи новоствореного міністерства потрібен час. Однак цей час вартий того, аби розпочати якісне та цілеспрямоване впровадження нагальних реформ як у сфері довкілля, так і у сфері енергетики, не відкладаючи питання якоїсь із цих сфер на потім.
Наголошуємо: задля сталого розвитку держави, екологічна політика повинна бути наскрізною, та стосуватись усіх сфер суспільного життя, які належать до сфери відання різних міністерств (інфраструктури, сільського господарства, охорони здоров’я та ін.).
З огляду на це, висловлюємо надію, що новопризначеному Прем’єр-міністру України вдасться досягнути цієї наскрізності шляхом належної координації діяльності різних міністерств через провідну роль у цьому процесі Міністерства захисту довкілля", - говориться у звернення ЕПЛ.
Із текстом звернення до Президента та Прем'єр-міністра, а також з аналізом діяльності уряду та парламенту у сфері впровадження екологічних реформ у період з вересня 2019 до лютого 2020 рр. можна ознайомитися тут.
Раніше ми писали, чому масове висаджування нових дерев може нашкодити екосистемі більше, ніж вирубування лісів.
Немає коментарів:
Дописати коментар