Натомість, екологи попереджають про певні ризики при вивільненні радіоактивних елементів
фото wikipedia.org
У 2020 році при поглибленні дна із Прип’яті вириють 100 000 кубічних метрів грунту з радіонуклідами. Це відбудеться у рамках проекту з відновлення міжнародного водного шляху Е-40.
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, укладено угоду на проведення днопоглиблювальних робіт на українській ділянці Прип'яті протяжністю 64,5 км з філією компанії "Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ».
Роботи на Прип'яті у 2020 році будуть проходити відповідно до Дорожньої карти покращення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять. Роботи виконає підрядник ТОВ «СОБІ», переможець аукціону в рамках відкритих торгів в системі публічних закупівель Prozorro, повідомляє mind.ua. Загальний об’єм ремонтного черпання складе 100 тисяч кубометрів грунту.
Результатом робіт буде забезпечення гарантованих габаритів суднового ходу (глибина – 1,6 м; ширина – 35 м; радіус заокруглення – 300 м) на українському відрізку річки Прип’ять загальною протяжністю 64,5 км. Вартість робіт за договором становить майже 9,9 млн грн. Зазначається, що усі роботи проводитимуться з обов’язковим дотриманням вимог екологічної безпеки.
Натомість, організація "Екологія – Право – Людина" попереджає, що проект Е-40 стосовно відновлення водного шляху з Балтійського до Чорного моря через річки Віслу, Західний Буг, Прип'ять і Дніпро загрожує великими екологічними проблемами для України, зокрема, загибеллю малих річок, деградацією сільськогосподарських земель та вивільнення радіоактивних елементів, осілих на дні Прип'яті.
"Спрямлення Прип'яті призведе до осушення та фактичного знищення Полісся як природного регіону. Порушення ґрунтів та донних відкладів в Зоні відчуження ЧАЕС призведе до вивільнення у товщу води радіонуклідів, похованих ще з часів аварії 1986 року", – кажуть екологи організації.
Тож важливо зважити всі "за" і "проти".
За словами міністра інфраструктури Владислава Криклія, укладено угоду на проведення днопоглиблювальних робіт на українській ділянці Прип'яті протяжністю 64,5 км з філією компанії "Днопоглиблювальний флот ДП «АМПУ».
Роботи на Прип'яті у 2020 році будуть проходити відповідно до Дорожньої карти покращення судноплавства на річках Дніпро і Прип'ять. Роботи виконає підрядник ТОВ «СОБІ», переможець аукціону в рамках відкритих торгів в системі публічних закупівель Prozorro, повідомляє mind.ua. Загальний об’єм ремонтного черпання складе 100 тисяч кубометрів грунту.
Результатом робіт буде забезпечення гарантованих габаритів суднового ходу (глибина – 1,6 м; ширина – 35 м; радіус заокруглення – 300 м) на українському відрізку річки Прип’ять загальною протяжністю 64,5 км. Вартість робіт за договором становить майже 9,9 млн грн. Зазначається, що усі роботи проводитимуться з обов’язковим дотриманням вимог екологічної безпеки.
Натомість, організація "Екологія – Право – Людина" попереджає, що проект Е-40 стосовно відновлення водного шляху з Балтійського до Чорного моря через річки Віслу, Західний Буг, Прип'ять і Дніпро загрожує великими екологічними проблемами для України, зокрема, загибеллю малих річок, деградацією сільськогосподарських земель та вивільнення радіоактивних елементів, осілих на дні Прип'яті.
"Спрямлення Прип'яті призведе до осушення та фактичного знищення Полісся як природного регіону. Порушення ґрунтів та донних відкладів в Зоні відчуження ЧАЕС призведе до вивільнення у товщу води радіонуклідів, похованих ще з часів аварії 1986 року", – кажуть екологи організації.
Тож важливо зважити всі "за" і "проти".
Немає коментарів:
Дописати коментар